prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda
No public access
master's thesis
Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2019. urn:nbn:hr:216:002570

Kraljević, Domagoj
University of Zagreb
Faculty of Graphic Arts

Institutional repository: Faculty of Graphic Arts Repository

Cite this document

Kraljević, D. (2019). Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:002570

Kraljević, Domagoj. "Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:002570

Kraljević, Domagoj. "Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:002570

Kraljević, D. (2019). 'Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 19 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:002570

Kraljević D. Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2019 [cited 2024 December 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:002570

D. Kraljević, "Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:002570