prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda
Rad nije dostupan
diplomski rad
Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. urn:nbn:hr:216:002570

Kraljević, Domagoj
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Kraljević, D. (2019). Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:002570

Kraljević, Domagoj. "Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:002570

Kraljević, Domagoj. "Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:002570

Kraljević, D. (2019). 'Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 06.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:002570

Kraljević D. Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2019 [pristupljeno 06.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:002570

D. Kraljević, "Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:002570