Trojko, D. (2013). Utjecaj boje u digitalnim medijima na doživljaj dizajna i korisničko iskustvo (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:135787
Trojko, Domagoj. "Utjecaj boje u digitalnim medijima na doživljaj dizajna i korisničko iskustvo." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:135787
Trojko, Domagoj. "Utjecaj boje u digitalnim medijima na doživljaj dizajna i korisničko iskustvo." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:135787
Trojko, D. (2013). 'Utjecaj boje u digitalnim medijima na doživljaj dizajna i korisničko iskustvo', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:135787
Trojko D. Utjecaj boje u digitalnim medijima na doživljaj dizajna i korisničko iskustvo [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2013 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:135787
D. Trojko, "Utjecaj boje u digitalnim medijima na doživljaj dizajna i korisničko iskustvo", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:135787