Trojko, D. (2013). Utjecaj boje u digitalnim medijima na doživljaj dizajna i korisničko iskustvo (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:135787
Trojko, Domagoj. "Utjecaj boje u digitalnim medijima na doživljaj dizajna i korisničko iskustvo." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:135787
Trojko, Domagoj. "Utjecaj boje u digitalnim medijima na doživljaj dizajna i korisničko iskustvo." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:135787
Trojko, D. (2013). 'Utjecaj boje u digitalnim medijima na doživljaj dizajna i korisničko iskustvo', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:135787
Trojko D. Utjecaj boje u digitalnim medijima na doživljaj dizajna i korisničko iskustvo [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2013 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:135787
D. Trojko, "Utjecaj boje u digitalnim medijima na doživljaj dizajna i korisničko iskustvo", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:135787