Hrkać, A. (2023). Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167
Hrkać, Anđela. "Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167
Hrkać, Anđela. "Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167
Hrkać, A. (2023). 'Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167
Hrkać A. Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2023 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167
A. Hrkać, "Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167