Hrkać, A. (2023). Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167
Hrkać, Anđela. "Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167
Hrkać, Anđela. "Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167
Hrkać, A. (2023). 'Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167
Hrkać A. Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2023 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167
A. Hrkać, "Marketing društvenih mreža - obilježja i aktivnosti tipičnih korisnika u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:432167