master's thesis
Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje
Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2018. urn:nbn:hr:111:501699

Dolić, Tina
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Dolić, T. (2018). Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699

Dolić, Tina. "Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699

Dolić, Tina. "Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699

Dolić, T. (2018). 'Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699

Dolić T. Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2018 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699

T. Dolić, "Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699