Naslov Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje
Naslov (engleski) Creating a corporate digital identity and its impact on business venture
Autor Tina Dolić
Mentor Danijel Labaš (mentor)
Mentor Vladimir Preselj (mentor)
Član povjerenstva Vine Mihaljević (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Vladimir Preselj (član povjerenstva)
Član povjerenstva Danijel Labaš (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija (ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU) Zagreb
Datum i država obrane 2018-06-29, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Komunikologija
Sažetak Korporativni identitet pojam je nerijetko korišten u poslovnom svijetu i definira se kao skup ponašanja, vrijednosti, misije i vizije, ali i vizualnog identiteta koji predstavlja organizaciju u očima javnosti. Ono što se često događa pri definiranju korporativnog identiteta jest nepovezivanje realnog i vizualnog identiteta korporacije, stoga često te iste korporacije i organizacije ostavljaju pogrešan dojam. Jednako tako, prilikom izgradnje digitalnog korporativnog identiteta potrebno je posvetiti pažnju realnim ciljevima organizacije i što ona želi postići predstavljajući se online te koji je najbolji način da se to postigne. Upravo zbog navedenog, potrebno je uspostaviti standarde, odnosno odrednice ispravnog ponašanja i predstavljanja kojima se onda tvrtke mogu voditi i graditi svoj identitet. Nadalje, realni i vizualni identitet trebali bi biti donekle kompatibilni kako bi korporacija ostavljala dojam organizacije s procesom pomnog promišljanja i detaljnog planiranja. Razlog tome je što dobro ili loše uspostavljen digitalni korporativni identitet itekako utječe na poslovanje korporacije. Tema ovog rada je upravo utjecaj korporativnog digitalnog identiteta na poslovanje. Pitanje koje se u ovom slučaju postavlja je: u kojoj mjeri hrvatske tvrtke i ljudi koji se nalaze na čelu njih razmišljaju o korporativnom digitalnom identitetu te koliko mu pažnje posvećuju. Cilj rada je, između ostalog, odgovoriti na to pitanje kao i na pitanja o važnosti implementacije korporativnog identiteta na službene internetske stranice tvrtki, postojeće dobre prakse kreiranja takvog digitalnog identiteta i druge relevantne aspekte, koji će biti obrađeni. Do toga ćemo doći istraživanjem koje se temelji na kvalitativnoj analizi sadržaja te anketi koja će se provesti na odabranom uzorku tvrtki u Republici Hrvatskoj. Anketa će odgovoriti na pitanja poput kakve se informacije nalaze na korporativnim internetskim stranicama te koji dio korporativnog identiteta predstavnici tih istih tvrtki smatraju najvažnijim. Kako bi se podaci mogli precizirati, istraživanje i rad su usmjereni samo na analizu korporativnog digitalnog identiteta na službenim internetskim stranicama hrvatskih korporacija.
Sažetak (engleski) Corporate identity concept has often been used in the business world, defined as a set of behavior, values, mission and vision, as well as visual identity which the organization is providing for the public eye. What often happens in defining a corporate identity is not connecting the corporation's real and visual identity, so often the corporations and organizations leave a wrong impression. Likewise, when building a digital corporate identity, it is necessary to pay attention to the real goals of the organization and what it wants to achieve by presenting online and what the best way to do it is. For this reason, it is necessary to establish standards, namely, the determinants of correct behavior and real representation, where corporations can then compare and build their identity. Furthermore, the real and visual identity should be somewhat compatible so the corporation would leave the impression of the organization with the process of careful reflection and detailed planning. The reason for this is that a good or badly established digital corporate identity greatly affects the business of the corporation. The question that is being raised in this case is: to what extent are Croatian corporations and people behind them thinking about corporate digital identity and how much attention are they devoting to it? The aim of this paper is to answer, among other things, the question above as well as questions about the importance of corporate identity implementation on the official website of the company, the existing good practice of creating such a digital identity and other relevant aspects which will be addressed. It will be done through a research that is based on a qualitative analysis of the content and a survey that will be conducted on a selected sample of companies in the Republic of Croatia. The survey will answer questions like what information is on a corporate website and which part of the corporate identity are the most important representatives of these companies. In order for the data to be precise, research and work are focused solely on the analysis of corporate digital identity on the official website of Croatian corporations.
Ključne riječi
identitet
korporacija
korporativni identitet
vizualni identitet
realni identitet
internetska stranica
Ključne riječi (engleski)
identitity
corporation
corporate identity
visual identity
real identity
web page
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:111:501699
Studijski program Naziv: Komunikologija Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra komunikologije (mag. comm.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-09-05 12:37:53