Grčević, M. (2016). Trivijalizacija nastavnih sadržaja. Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu, 14. (14), 13-14. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:138592
Grčević, Mario. "Trivijalizacija nastavnih sadržaja." Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu, vol. 14, no. 14, 2016, pp. 13-14. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:138592
Grčević, Mario. "Trivijalizacija nastavnih sadržaja." Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu 14, no. 14 (2016): 13-14. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:138592
Grčević, M. (2016) 'Trivijalizacija nastavnih sadržaja', Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu, 14(14), pp. 13-14. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:138592 (Accessed 25 November 2024)
Grčević M. Trivijalizacija nastavnih sadržaja. Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu [Internet]. 2016 [cited 2024 November 25];14(14):13-14. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:138592
M. Grčević, "Trivijalizacija nastavnih sadržaja", Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu, vol. 14, no. 14, pp. 13-14, 2016. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:138592. [Accessed: 25 November 2024]