Grčević, M. (2016). Trivijalizacija nastavnih sadržaja. Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu, 14. (14), 13-14. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:138592
Grčević, Mario. "Trivijalizacija nastavnih sadržaja." Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu, vol. 14, br. 14, 2016, str. 13-14. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:138592
Grčević, Mario. "Trivijalizacija nastavnih sadržaja." Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu 14, br. 14 (2016): 13-14. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:138592
Grčević, M. (2016) 'Trivijalizacija nastavnih sadržaja', Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu, 14(14), str. 13-14. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:138592 (Datum pristupa: 28.11.2024.)
Grčević M. Trivijalizacija nastavnih sadržaja. Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu [Internet]. 2016. [pristupljeno 28.11.2024.];14(14):13-14. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:138592
M. Grčević, "Trivijalizacija nastavnih sadržaja", Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu, vol. 14, br. 14, str. 13-14, 2016. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:138592. [Citirano: 28.11.2024.]