master's thesis
Psihoanalistički pristup bajci u kontekstu recepcije osnovnoškolske populacije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. urn:nbn:hr:111:523166

Ribičić, Mateja
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Croatology

Cite this document

Ribičić, M. (2020). Psihoanalistički pristup bajci u kontekstu recepcije osnovnoškolske populacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:523166

Ribičić, Mateja. "Psihoanalistički pristup bajci u kontekstu recepcije osnovnoškolske populacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:523166

Ribičić, Mateja. "Psihoanalistički pristup bajci u kontekstu recepcije osnovnoškolske populacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:523166

Ribičić, M. (2020). 'Psihoanalistički pristup bajci u kontekstu recepcije osnovnoškolske populacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:523166

Ribičić M. Psihoanalistički pristup bajci u kontekstu recepcije osnovnoškolske populacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2020 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:523166

M. Ribičić, "Psihoanalistički pristup bajci u kontekstu recepcije osnovnoškolske populacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:523166