diplomski rad
Psihoanalistički pristup bajci u kontekstu recepcije osnovnoškolske populacije
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. urn:nbn:hr:111:523166

Ribičić, Mateja
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KROATOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Ribičić, M. (2020). Psihoanalistički pristup bajci u kontekstu recepcije osnovnoškolske populacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:523166

Ribičić, Mateja. "Psihoanalistički pristup bajci u kontekstu recepcije osnovnoškolske populacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:523166

Ribičić, Mateja. "Psihoanalistički pristup bajci u kontekstu recepcije osnovnoškolske populacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:523166

Ribičić, M. (2020). 'Psihoanalistički pristup bajci u kontekstu recepcije osnovnoškolske populacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:523166

Ribičić M. Psihoanalistički pristup bajci u kontekstu recepcije osnovnoškolske populacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:523166

M. Ribičić, "Psihoanalistički pristup bajci u kontekstu recepcije osnovnoškolske populacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:523166