master's thesis
Psihoanalitički pristup književnim tekstovima u kontekstu srednjoškolske nastave književnosti
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. urn:nbn:hr:111:625633

Valjak, Valentina
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Croatology

Cite this document

Valjak, V. (2020). Psihoanalitički pristup književnim tekstovima u kontekstu srednjoškolske nastave književnosti (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:625633

Valjak, Valentina. "Psihoanalitički pristup književnim tekstovima u kontekstu srednjoškolske nastave književnosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:625633

Valjak, Valentina. "Psihoanalitički pristup književnim tekstovima u kontekstu srednjoškolske nastave književnosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:625633

Valjak, V. (2020). 'Psihoanalitički pristup književnim tekstovima u kontekstu srednjoškolske nastave književnosti', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:625633

Valjak V. Psihoanalitički pristup književnim tekstovima u kontekstu srednjoškolske nastave književnosti [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2020 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:625633

V. Valjak, "Psihoanalitički pristup književnim tekstovima u kontekstu srednjoškolske nastave književnosti", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:625633