diplomski rad
Psihoanalitički pristup književnim tekstovima u kontekstu srednjoškolske nastave književnosti
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. urn:nbn:hr:111:625633

Valjak, Valentina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KROATOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Valjak, V. (2020). Psihoanalitički pristup književnim tekstovima u kontekstu srednjoškolske nastave književnosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:625633

Valjak, Valentina. "Psihoanalitički pristup književnim tekstovima u kontekstu srednjoškolske nastave književnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:625633

Valjak, Valentina. "Psihoanalitički pristup književnim tekstovima u kontekstu srednjoškolske nastave književnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:625633

Valjak, V. (2020). 'Psihoanalitički pristup književnim tekstovima u kontekstu srednjoškolske nastave književnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:625633

Valjak V. Psihoanalitički pristup književnim tekstovima u kontekstu srednjoškolske nastave književnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:625633

V. Valjak, "Psihoanalitički pristup književnim tekstovima u kontekstu srednjoškolske nastave književnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:625633