Smiljanić, H. (2020). Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža - primjeri hrvatskih glazbenika (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012576
Smiljanić, Hana. "Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža - primjeri hrvatskih glazbenika." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012576
Smiljanić, Hana. "Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža - primjeri hrvatskih glazbenika." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012576
Smiljanić, H. (2020). 'Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža - primjeri hrvatskih glazbenika', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012576
Smiljanić H. Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža - primjeri hrvatskih glazbenika [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2020 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012576
H. Smiljanić, "Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža - primjeri hrvatskih glazbenika", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012576