Smiljanić, H. (2020). Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža - primjeri hrvatskih glazbenika (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012576
Smiljanić, Hana. "Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža - primjeri hrvatskih glazbenika." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012576
Smiljanić, Hana. "Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža - primjeri hrvatskih glazbenika." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012576
Smiljanić, H. (2020). 'Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža - primjeri hrvatskih glazbenika', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012576
Smiljanić H. Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža - primjeri hrvatskih glazbenika [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012576
H. Smiljanić, "Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža - primjeri hrvatskih glazbenika", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012576