prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih medija u suvremenoj političkoj komunikaciji na primjeru pobjedničkih kampanja za predsjednika SAD 2008. i 2016. godine
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga društvenih medija u suvremenoj političkoj komunikaciji na primjeru pobjedničkih kampanja za predsjednika SAD 2008. i 2016. godine
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. urn:nbn:hr:111:855543

Puharić, Nera
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies

Cite this document

Puharić, N. (2020). Uloga društvenih medija u suvremenoj političkoj komunikaciji na primjeru pobjedničkih kampanja za predsjednika SAD 2008. i 2016. godine (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:855543

Puharić, Nera. "Uloga društvenih medija u suvremenoj političkoj komunikaciji na primjeru pobjedničkih kampanja za predsjednika SAD 2008. i 2016. godine." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:855543

Puharić, Nera. "Uloga društvenih medija u suvremenoj političkoj komunikaciji na primjeru pobjedničkih kampanja za predsjednika SAD 2008. i 2016. godine." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:855543

Puharić, N. (2020). 'Uloga društvenih medija u suvremenoj političkoj komunikaciji na primjeru pobjedničkih kampanja za predsjednika SAD 2008. i 2016. godine', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 08 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:855543

Puharić N. Uloga društvenih medija u suvremenoj političkoj komunikaciji na primjeru pobjedničkih kampanja za predsjednika SAD 2008. i 2016. godine [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2020 [cited 2024 August 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:855543

N. Puharić, "Uloga društvenih medija u suvremenoj političkoj komunikaciji na primjeru pobjedničkih kampanja za predsjednika SAD 2008. i 2016. godine", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:855543