prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih medija u suvremenoj političkoj komunikaciji na primjeru pobjedničkih kampanja za predsjednika SAD 2008. i 2016. godine
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga društvenih medija u suvremenoj političkoj komunikaciji na primjeru pobjedničkih kampanja za predsjednika SAD 2008. i 2016. godine
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. urn:nbn:hr:111:855543

Puharić, Nera
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Puharić, N. (2020). Uloga društvenih medija u suvremenoj političkoj komunikaciji na primjeru pobjedničkih kampanja za predsjednika SAD 2008. i 2016. godine (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:855543

Puharić, Nera. "Uloga društvenih medija u suvremenoj političkoj komunikaciji na primjeru pobjedničkih kampanja za predsjednika SAD 2008. i 2016. godine." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:855543

Puharić, Nera. "Uloga društvenih medija u suvremenoj političkoj komunikaciji na primjeru pobjedničkih kampanja za predsjednika SAD 2008. i 2016. godine." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:855543

Puharić, N. (2020). 'Uloga društvenih medija u suvremenoj političkoj komunikaciji na primjeru pobjedničkih kampanja za predsjednika SAD 2008. i 2016. godine', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:855543

Puharić N. Uloga društvenih medija u suvremenoj političkoj komunikaciji na primjeru pobjedničkih kampanja za predsjednika SAD 2008. i 2016. godine [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:855543

N. Puharić, "Uloga društvenih medija u suvremenoj političkoj komunikaciji na primjeru pobjedničkih kampanja za predsjednika SAD 2008. i 2016. godine", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:855543