undergraduate thesis
Primjena strategija odnosa s javnošću na društvenim mrežama u glazbenoj industriji
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. urn:nbn:hr:111:921749

Šulentić, Nera
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies

Cite this document

Šulentić, N. (2020). Primjena strategija odnosa s javnošću na društvenim mrežama u glazbenoj industriji (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:921749

Šulentić, Nera. "Primjena strategija odnosa s javnošću na društvenim mrežama u glazbenoj industriji." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:921749

Šulentić, Nera. "Primjena strategija odnosa s javnošću na društvenim mrežama u glazbenoj industriji." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:921749

Šulentić, N. (2020). 'Primjena strategija odnosa s javnošću na društvenim mrežama u glazbenoj industriji', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:921749

Šulentić N. Primjena strategija odnosa s javnošću na društvenim mrežama u glazbenoj industriji [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2020 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:921749

N. Šulentić, "Primjena strategija odnosa s javnošću na društvenim mrežama u glazbenoj industriji", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:921749