Šulentić, N. (2020). Primjena strategija odnosa s javnošću na društvenim mrežama u glazbenoj industriji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:921749
Šulentić, Nera. "Primjena strategija odnosa s javnošću na društvenim mrežama u glazbenoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:921749
Šulentić, Nera. "Primjena strategija odnosa s javnošću na društvenim mrežama u glazbenoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:921749
Šulentić, N. (2020). 'Primjena strategija odnosa s javnošću na društvenim mrežama u glazbenoj industriji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:921749
Šulentić N. Primjena strategija odnosa s javnošću na društvenim mrežama u glazbenoj industriji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:921749
N. Šulentić, "Primjena strategija odnosa s javnošću na društvenim mrežama u glazbenoj industriji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:921749