master's thesis
Doprinos digitalne komunikacije influencera na Instagramu na stavove i ponašanja ciljanih skupina
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. urn:nbn:hr:111:176204

Drobnjak, Jelena
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Drobnjak, J. (2024). Doprinos digitalne komunikacije influencera na Instagramu na stavove i ponašanja ciljanih skupina (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:176204

Drobnjak, Jelena. "Doprinos digitalne komunikacije influencera na Instagramu na stavove i ponašanja ciljanih skupina." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:176204

Drobnjak, Jelena. "Doprinos digitalne komunikacije influencera na Instagramu na stavove i ponašanja ciljanih skupina." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:176204

Drobnjak, J. (2024). 'Doprinos digitalne komunikacije influencera na Instagramu na stavove i ponašanja ciljanih skupina', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:176204

Drobnjak J. Doprinos digitalne komunikacije influencera na Instagramu na stavove i ponašanja ciljanih skupina [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2024 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:176204

J. Drobnjak, "Doprinos digitalne komunikacije influencera na Instagramu na stavove i ponašanja ciljanih skupina", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:176204