master's thesis
Odnos kognitivne emocionalne regulacije, ispitne anksioznosti i akademske samoefikasnosti u srednjoškolskom obrazovanju
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. urn:nbn:hr:111:097998

Bedi, Margareta
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Psychology

Cite this document

Bedi, M. (2024). Odnos kognitivne emocionalne regulacije, ispitne anksioznosti i akademske samoefikasnosti u srednjoškolskom obrazovanju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:097998

Bedi, Margareta. "Odnos kognitivne emocionalne regulacije, ispitne anksioznosti i akademske samoefikasnosti u srednjoškolskom obrazovanju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:097998

Bedi, Margareta. "Odnos kognitivne emocionalne regulacije, ispitne anksioznosti i akademske samoefikasnosti u srednjoškolskom obrazovanju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:097998

Bedi, M. (2024). 'Odnos kognitivne emocionalne regulacije, ispitne anksioznosti i akademske samoefikasnosti u srednjoškolskom obrazovanju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:097998

Bedi M. Odnos kognitivne emocionalne regulacije, ispitne anksioznosti i akademske samoefikasnosti u srednjoškolskom obrazovanju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2024 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:097998

M. Bedi, "Odnos kognitivne emocionalne regulacije, ispitne anksioznosti i akademske samoefikasnosti u srednjoškolskom obrazovanju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:097998