diplomski rad
Odnos kognitivne emocionalne regulacije, ispitne anksioznosti i akademske samoefikasnosti u srednjoškolskom obrazovanju
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. urn:nbn:hr:111:097998

Bedi, Margareta
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Bedi, M. (2024). Odnos kognitivne emocionalne regulacije, ispitne anksioznosti i akademske samoefikasnosti u srednjoškolskom obrazovanju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:097998

Bedi, Margareta. "Odnos kognitivne emocionalne regulacije, ispitne anksioznosti i akademske samoefikasnosti u srednjoškolskom obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:097998

Bedi, Margareta. "Odnos kognitivne emocionalne regulacije, ispitne anksioznosti i akademske samoefikasnosti u srednjoškolskom obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:097998

Bedi, M. (2024). 'Odnos kognitivne emocionalne regulacije, ispitne anksioznosti i akademske samoefikasnosti u srednjoškolskom obrazovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:097998

Bedi M. Odnos kognitivne emocionalne regulacije, ispitne anksioznosti i akademske samoefikasnosti u srednjoškolskom obrazovanju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2024 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:097998

M. Bedi, "Odnos kognitivne emocionalne regulacije, ispitne anksioznosti i akademske samoefikasnosti u srednjoškolskom obrazovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:097998