Leko, L. (2024). Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338
Leko, Lucija. "Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338
Leko, Lucija. "Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338
Leko, L. (2024). 'Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 01 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338
Leko L. Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2024 [cited 2024 November 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338
L. Leko, "Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338