Leko, L. (2024). Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338
Leko, Lucija. "Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338
Leko, Lucija. "Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338
Leko, L. (2024). 'Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338
Leko L. Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2024 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338
L. Leko, "Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338