Fašaić Musurliev, Z. (2024). Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149
Fašaić Musurliev, Zita. "Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149
Fašaić Musurliev, Zita. "Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149
Fašaić Musurliev, Z. (2024). 'Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149
Fašaić Musurliev Z. Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2024 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149
Z. Fašaić Musurliev, "Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149