Fašaić Musurliev, Z. (2024). Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149
Fašaić Musurliev, Zita. "Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149
Fašaić Musurliev, Zita. "Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149
Fašaić Musurliev, Z. (2024). 'Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149
Fašaić Musurliev Z. Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2024 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149
Z. Fašaić Musurliev, "Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149