prikaz prve stranice dokumenta Novi mediji u osnovnoškolskom obrazovanju - primjer uključenosti novih medija u nastavni predmet hrvatskoga jezika
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Novi mediji u osnovnoškolskom obrazovanju - primjer uključenosti novih medija u nastavni predmet hrvatskoga jezika
Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb - Centre for Croatian Studies, 2016. urn:nbn:hr:111:082454

Marinković, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Croatology

Cite this document

Marinković, I. (2016). Novi mediji u osnovnoškolskom obrazovanju - primjer uključenosti novih medija u nastavni predmet hrvatskoga jezika (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:082454

Marinković, Ivana. "Novi mediji u osnovnoškolskom obrazovanju - primjer uključenosti novih medija u nastavni predmet hrvatskoga jezika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:082454

Marinković, Ivana. "Novi mediji u osnovnoškolskom obrazovanju - primjer uključenosti novih medija u nastavni predmet hrvatskoga jezika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:082454

Marinković, I. (2016). 'Novi mediji u osnovnoškolskom obrazovanju - primjer uključenosti novih medija u nastavni predmet hrvatskoga jezika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:082454

Marinković I. Novi mediji u osnovnoškolskom obrazovanju - primjer uključenosti novih medija u nastavni predmet hrvatskoga jezika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2016 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:082454

I. Marinković, "Novi mediji u osnovnoškolskom obrazovanju - primjer uključenosti novih medija u nastavni predmet hrvatskoga jezika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:082454