prikaz prve stranice dokumenta Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije
Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb - Centre for Croatian Studies, 2016. urn:nbn:hr:111:216277

Gogoladze, Laura
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Gogoladze, L. (2016). Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277

Gogoladze, Laura. "Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277

Gogoladze, Laura. "Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277

Gogoladze, L. (2016). 'Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277

Gogoladze L. Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2016 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277

L. Gogoladze, "Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277