Gogoladze, L. (2016). Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277
Gogoladze, Laura. "Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277
Gogoladze, Laura. "Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277
Gogoladze, L. (2016). 'Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277
Gogoladze L. Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2016 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277
L. Gogoladze, "Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277