prikaz prve stranice dokumenta Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku
Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb -Department of Croatian Studies, 2017. urn:nbn:hr:111:835231

Čude, Vedrana
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Čude, V. (2017). Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231

Čude, Vedrana. "Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231

Čude, Vedrana. "Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231

Čude, V. (2017). 'Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231

Čude V. Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2017 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231

V. Čude, "Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231