prikaz prve stranice dokumenta Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. urn:nbn:hr:111:835231

Čude, Vedrana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Čude, V. (2017). Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231

Čude, Vedrana. "Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231

Čude, Vedrana. "Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231

Čude, V. (2017). 'Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231

Čude V. Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2017 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231

V. Čude, "Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231