Gregurović, M. & Kuti, S. (2010). Učinak socioekonomskog statusa na obrazovno postignuće učenika: Primjer PISA istraživanja, Hrvatska 2006.. Revija za socijalnu politiku, 17. (2), 179-196. doi: 10.3935/rspv17i2.918
Gregurović, Margareta and Simona Kuti. "Učinak socioekonomskog statusa na obrazovno postignuće učenika: Primjer PISA istraživanja, Hrvatska 2006.." Revija za socijalnu politiku, vol. 17, no. 2, 2010, pp. 179-196. https://doi.org/10.3935/rspv17i2.918
Gregurović, Margareta and Simona Kuti. "Učinak socioekonomskog statusa na obrazovno postignuće učenika: Primjer PISA istraživanja, Hrvatska 2006.." Revija za socijalnu politiku 17, no. 2 (2010): 179-196. https://doi.org/10.3935/rspv17i2.918
Gregurović, M. and Kuti, S. (2010) 'Učinak socioekonomskog statusa na obrazovno postignuće učenika: Primjer PISA istraživanja, Hrvatska 2006.', Revija za socijalnu politiku, 17(2), pp. 179-196. doi: 10.3935/rspv17i2.918
Gregurović M, Kuti S. Učinak socioekonomskog statusa na obrazovno postignuće učenika: Primjer PISA istraživanja, Hrvatska 2006.. Revija za socijalnu politiku [Internet]. 2010 [cited 2024 November 19];17(2):179-196. doi: 10.3935/rspv17i2.918
M. Gregurović and S. Kuti, "Učinak socioekonomskog statusa na obrazovno postignuće učenika: Primjer PISA istraživanja, Hrvatska 2006.", Revija za socijalnu politiku, vol. 17, no. 2, pp. 179-196, 2010. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:303:107577. [Accessed: 19 November 2024]