Znanstveni rad - Izvorni znanstveni rad
Učinak socioekonomskog statusa na obrazovno postignuće učenika: Primjer PISA istraživanja, Hrvatska 2006.
Revija za socijalnu politiku, 17 (2010), 2; 179-196. https://doi.org/10.3935/rspv17i2.918


Citirajte ovaj rad

Gregurović, M. i Kuti, S. (2010). Učinak socioekonomskog statusa na obrazovno postignuće učenika: Primjer PISA istraživanja, Hrvatska 2006.. Revija za socijalnu politiku, 17. (2), 179-196. doi: 10.3935/rspv17i2.918

Gregurović, Margareta i Simona Kuti. "Učinak socioekonomskog statusa na obrazovno postignuće učenika: Primjer PISA istraživanja, Hrvatska 2006.." Revija za socijalnu politiku, vol. 17, br. 2, 2010, str. 179-196. https://doi.org/10.3935/rspv17i2.918

Gregurović, Margareta i Simona Kuti. "Učinak socioekonomskog statusa na obrazovno postignuće učenika: Primjer PISA istraživanja, Hrvatska 2006.." Revija za socijalnu politiku 17, br. 2 (2010): 179-196. https://doi.org/10.3935/rspv17i2.918

Gregurović, M. i Kuti, S. (2010) 'Učinak socioekonomskog statusa na obrazovno postignuće učenika: Primjer PISA istraživanja, Hrvatska 2006.', Revija za socijalnu politiku, 17(2), str. 179-196. doi: 10.3935/rspv17i2.918

Gregurović M, Kuti S. Učinak socioekonomskog statusa na obrazovno postignuće učenika: Primjer PISA istraživanja, Hrvatska 2006.. Revija za socijalnu politiku [Internet]. 2010. [pristupljeno 23.07.2024.];17(2):179-196. doi: 10.3935/rspv17i2.918

M. Gregurović i S. Kuti, "Učinak socioekonomskog statusa na obrazovno postignuće učenika: Primjer PISA istraživanja, Hrvatska 2006.", Revija za socijalnu politiku, vol. 17, br. 2, str. 179-196, 2010. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:303:107577. [Citirano: 23.07.2024.]