prikaz prve stranice dokumenta Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of Cultural studies, 2017. urn:nbn:hr:156:064693

Kotrla, Diana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Departement of Culturology
Chair in cultural management

Cite this document

Kotrla, D. (2017). Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693

Kotrla, Diana. "Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693

Kotrla, Diana. "Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693

Kotrla, D. (2017). 'Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693

Kotrla D. Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology; 2017 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693

D. Kotrla, "Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693