Kotrla, D. (2017). Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693
Kotrla, Diana. "Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693
Kotrla, Diana. "Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693
Kotrla, D. (2017). 'Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693
Kotrla D. Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693
D. Kotrla, "Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693