prikaz prve stranice dokumenta Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka
Zagreb: Libertas International University, 2023. urn:nbn:hr:223:690817

Levak, Darija
Libertas International University

Cite this document

Levak, D. (2023). Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka (Undergraduate thesis). Zagreb: Libertas International University. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817

Levak, Darija. "Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817

Levak, Darija. "Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817

Levak, D. (2023). 'Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka', Undergraduate thesis, Libertas International University, accessed 02 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817

Levak D. Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka [Undergraduate thesis]. Zagreb: Libertas International University; 2023 [cited 2024 September 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817

D. Levak, "Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka", Undergraduate thesis, Libertas International University, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817