Levak, D. (2023). Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka (Završni rad). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817
Levak, Darija. "Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817
Levak, Darija. "Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817
Levak, D. (2023). 'Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817
Levak D. Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2023 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817
D. Levak, "Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817