prikaz prve stranice dokumenta Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu
Zagreb: Libertas International University, 2022. urn:nbn:hr:223:895626

Hardi, Ines
Libertas International University

Cite this document

Hardi, I. (2022). Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu (Undergraduate thesis). Zagreb: Libertas International University. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626

Hardi, Ines. "Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626

Hardi, Ines. "Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626

Hardi, I. (2022). 'Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu', Undergraduate thesis, Libertas International University, accessed 15 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626

Hardi I. Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu [Undergraduate thesis]. Zagreb: Libertas International University; 2022 [cited 2024 August 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626

I. Hardi, "Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu", Undergraduate thesis, Libertas International University, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626