Hardi, I. (2022). Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu (Završni rad). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626
Hardi, Ines. "Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626
Hardi, Ines. "Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626
Hardi, I. (2022). 'Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626
Hardi I. Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2022 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626
I. Hardi, "Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626