Scientific paper - Chapter in Book
Uloga suosjećajnosti prema sebi u objašnjenju otpornosti učenika na svakodnevni akademski stres
In: Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2022. pp. 30-61. urn:nbn:hr:184:418090


Cite this document

Mihić, J., Gačal, H. & Roviš, D. (2022). Uloga suosjećajnosti prema sebi u objašnjenju otpornosti učenika na svakodnevni akademski stres. Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja (pp. 30-61). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:418090

Mihić, Josipa, et al. "Uloga suosjećajnosti prema sebi u objašnjenju otpornosti učenika na svakodnevni akademski stres." Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2022, pp. 30-61. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:418090

Mihić, Josipa, Hana Gačal and Darko Roviš. "Uloga suosjećajnosti prema sebi u objašnjenju otpornosti učenika na svakodnevni akademski stres." In Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja, 30-61. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:418090

Mihić, J., Gačal, H. and Roviš, D. (2022) 'Uloga suosjećajnosti prema sebi u objašnjenju otpornosti učenika na svakodnevni akademski stres' Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, pp. 30-61. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:418090 (Accessed 27 November 2024)

Mihić J, Gačal H, Roviš D. Uloga suosjećajnosti prema sebi u objašnjenju otpornosti učenika na svakodnevni akademski stres. Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2022. Pp. 30-61. [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:418090

J. Mihić, H. Gačal and D. Roviš, "Uloga suosjećajnosti prema sebi u objašnjenju otpornosti učenika na svakodnevni akademski stres", Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2022, pp. 30-61. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:418090