Znanstveni rad - Poglavlje u knjizi
Uloga suosjećajnosti prema sebi u objašnjenju otpornosti učenika na svakodnevni akademski stres
U: Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2022. str. 30-61. urn:nbn:hr:184:418090


Citirajte ovaj rad

Mihić, J., Gačal, H. i Roviš, D. (2022). Uloga suosjećajnosti prema sebi u objašnjenju otpornosti učenika na svakodnevni akademski stres. Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja (str. 30-61). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:418090

Mihić, Josipa, et al. "Uloga suosjećajnosti prema sebi u objašnjenju otpornosti učenika na svakodnevni akademski stres." Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2022, str. 30-61. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:418090

Mihić, Josipa, Hana Gačal i Darko Roviš. "Uloga suosjećajnosti prema sebi u objašnjenju otpornosti učenika na svakodnevni akademski stres." U Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja, 30-61. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:418090

Mihić, J., Gačal, H. i Roviš, D. (2022) 'Uloga suosjećajnosti prema sebi u objašnjenju otpornosti učenika na svakodnevni akademski stres' Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, str. 30-61. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:418090 (Datum pristupa: 18.05.2024.)

Mihić J, Gačal H, Roviš D. Uloga suosjećajnosti prema sebi u objašnjenju otpornosti učenika na svakodnevni akademski stres. Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2022. Str. 30-61. [pristupljeno 18.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:418090

J. Mihić, H. Gačal i D. Roviš, "Uloga suosjećajnosti prema sebi u objašnjenju otpornosti učenika na svakodnevni akademski stres", Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2022, str. 30-61. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:418090