prikaz prve stranice dokumenta Bihevioralna ekonomija i neuromarketing kao temelj istraživanja ponašanja potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Bihevioralna ekonomija i neuromarketing kao temelj istraživanja ponašanja potrošača
Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2020. urn:nbn:hr:110:219366

Ščuka, Ana
Polytechnic of Međimurje in Čakovec

Cite this document

Ščuka, A. (2020). Bihevioralna ekonomija i neuromarketing kao temelj istraživanja ponašanja potrošača (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:219366

Ščuka, Ana. "Bihevioralna ekonomija i neuromarketing kao temelj istraživanja ponašanja potrošača." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:219366

Ščuka, Ana. "Bihevioralna ekonomija i neuromarketing kao temelj istraživanja ponašanja potrošača." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:219366

Ščuka, A. (2020). 'Bihevioralna ekonomija i neuromarketing kao temelj istraživanja ponašanja potrošača', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:219366

Ščuka A. Bihevioralna ekonomija i neuromarketing kao temelj istraživanja ponašanja potrošača [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2020 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:219366

A. Ščuka, "Bihevioralna ekonomija i neuromarketing kao temelj istraživanja ponašanja potrošača", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:219366