prikaz prve stranice dokumenta Bihevioralna ekonomija i neuromarketing kao temelj istraživanja ponašanja potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Bihevioralna ekonomija i neuromarketing kao temelj istraživanja ponašanja potrošača
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2020. urn:nbn:hr:110:219366

Ščuka, Ana
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Citirajte ovaj rad

Ščuka, A. (2020). Bihevioralna ekonomija i neuromarketing kao temelj istraživanja ponašanja potrošača (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:219366

Ščuka, Ana. "Bihevioralna ekonomija i neuromarketing kao temelj istraživanja ponašanja potrošača." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:219366

Ščuka, Ana. "Bihevioralna ekonomija i neuromarketing kao temelj istraživanja ponašanja potrošača." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:219366

Ščuka, A. (2020). 'Bihevioralna ekonomija i neuromarketing kao temelj istraživanja ponašanja potrošača', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:219366

Ščuka A. Bihevioralna ekonomija i neuromarketing kao temelj istraživanja ponašanja potrošača [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2020 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:219366

A. Ščuka, "Bihevioralna ekonomija i neuromarketing kao temelj istraživanja ponašanja potrošača", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:219366