prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju
Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2015. urn:nbn:hr:110:411275

Horvat, Mario
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport

Cite this document

Horvat, M. (2015). Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:411275

Horvat, Mario. "Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:411275

Horvat, Mario. "Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:411275

Horvat, M. (2015). 'Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:411275

Horvat M. Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2015 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:411275

M. Horvat, "Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:411275