Sažetak | Ovim radom nastoji se prikazati utjecaj medija na poslovno komuniciranje, s težnjom na prikazivanju njihove uloge i snage u modernom poslovnom komuniciranju. Mediji su iznimno bitni u poslovnoj komunikaciji jer omogućuju učinkovito rješavanje mnogih segmenata u spektru ovoga društvenog odnosa. Svojom jednostavnošću, pristupačnosti, brzinom, pomažu u svakodnevnoj komunikaciji između aktera u poslovnom krugu. Prvo poglavlje nosi uvodna razmatranja, dotiče se srži tematike, te kroz teorijskii i istraživački dio nastoji prikazati utjecaj medija u poslovnom komuniciranju. U sljedećim poglavljima tema će biti detaljnije razrađena.
U drugom poglavlju je opisana komunikacija u organizaciji, dakle kako i na koji način komunikacija djeluje unutar organizacije, ponajprije o njenoj važnosti za organizaciju. Tu je također riječi i o procesu komunikacije, kako ona teče od početka do kraja, te će biti pobrojani i objašnjeni elementi komunikacijskog procesa. Govorit ćemo o raznim smetnjama u procesu , vrstama komunikacija koje se javljaju unutar organizacije te smjeru komunikacija koje su prisutne u pravilima organizacije. Kod struktura organizacija objašnjava se kako različite vrste komunikacija imaju razne oblike koji se mijenjaju s osobama koje šalju poruku, osobama koje ih primaju, te kako i na koji način komuniciraju. Objašnjena je i opisana formalna i neformalna komunikacija u organizaciji. U trećem poglavlju opisani su mediji koji su uključeni u istraživački dio i objašnjeno je njnjihovo značenje u poslovnom komuniciranju.
Četvrto poglavlje govori o ciljevima i vrsti istraživanja,, sastavljanju i provođenju ankete te uzorku istraživanja.
U petom poglavlju prikazani su rezultati provedenoga istraživanja i shodno grupiranim anketnim pitanjima kroz grafičke tabele prikazani su rezultati, što zajednički što pojedinačno po medijima po njihovoj upotrebi, utjecaju i važnosti u poslovnom komuniciranju.
Šesto poglavlje nosi zaključna stajališta kako teorijskog tako istraživačkoga dijela.
Sedmo poglavlje nosi popis literature koja je korištena prilikom izrade ovoga završnoga rada. |