prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. urn:nbn:hr:110:411275

Horvat, Mario
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta

Citirajte ovaj rad

Horvat, M. (2015). Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:411275

Horvat, Mario. "Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:411275

Horvat, Mario. "Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:411275

Horvat, M. (2015). 'Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:411275

Horvat M. Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2015 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:411275

M. Horvat, "Utjecaj medija u poslovnom komuniciranju", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:411275