prikaz prve stranice dokumenta Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača
Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2015. urn:nbn:hr:110:867967

Šoš, Nikolina
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport

Cite this document

Šoš, N. (2015). Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Šoš, Nikolina. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Šoš, Nikolina. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Šoš, N. (2015). 'Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 05 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Šoš N. Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2015 [cited 2024 October 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

N. Šoš, "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967