prikaz prve stranice dokumenta Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. urn:nbn:hr:110:867967

Šoš, Nikolina
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta

Citirajte ovaj rad

Šoš, N. (2015). Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Šoš, Nikolina. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Šoš, Nikolina. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Šoš, N. (2015). 'Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Šoš N. Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2015 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

N. Šoš, "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967