Matić, J. (2016). Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije (Master's thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101
Matić, Josip. "Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije." Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101
Matić, Josip. "Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije." Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101
Matić, J. (2016). 'Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije', Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101
Matić J. Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije [Master's thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2016 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101
J. Matić, "Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije", Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101