Matić, J. (2016). Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije (Specijalistički diplomski stručni). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101
Matić, Josip. "Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101
Matić, Josip. "Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101
Matić, J. (2016). 'Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije', Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101
Matić J. Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije [Specijalistički diplomski stručni]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101
J. Matić, "Uloga odnosa s javnošću u usklađivanju identiteta i imidža turističke destinacije", Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:549101